KALİTE POLİTİKAMIZ;

İç ve dış müşterilerimizin isteklerini eksiksiz, istenen kalitede ve zamanında karşılamak birinci önceliğimizdir. Müşterilerimizin memnuniyetini ürün ve hizmetimizin kalitesinin belirleyeceğine inanıyoruz. Müşteri memnuniyetini artırmak en önemli hedefimizdir. Kaliteden tüm çalışanlarımız sorumludur. Bunun için çalışanlarımızın eğitimine önem veriyor ve gerekli eğitimleri almalarını sağlıyoruz. Endüstriyel hizmetlerimizde kalite seviyemizin sürekli iyileştirilmesi, müşteri memnuniyetinin sürdürülebilmesi ve arttırılmasını sağlayacaktır. Rekabet avantajımızı geliştirmek ve karlılığımızı arttırabilmek niçin verimsizlik maliyetlerini (gereksiz taşıma, gereksiz stok, işçilik kaybı makine zaman kaybı ve malzeme kaybı vb.) azaltmak, kaynaklarımızı etkin ve verimli kullanmayı hedefliyoruz. Kaliteli ürün için kaliteli girdinin ön şart olduğu bilinciyle, tedarikçilerimizi sistemimizin ayrılmaz bir parçası ve iş ortağı olarak görmekteyiz. RCB olarak yasal şartlara ve ulusal ve uluslararası hukuka uyacağımızı taahhüt ederiz. ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi Standardı şartlarına uyulması ve etkinliğinin sürekli iyileştirilmesiyle yukarıda belirtilen hedeflere ulaşacağız.